tiistai 1. maaliskuuta 2016

TIMANTTIHÄÄPÄIVÄ 03.03.2016




  •              TIMANTTIHÄÄPÄIVÄ 03.03.2016
Vietämme maaliskuun 3. päivänä Timanttihääpäivää, rakkaan vaimoni Eevan kanssa olemme olleet 
avioliitossa siis 60 pitkää vuotta,eivät kuitenkaan käytnnössä ole pitkiä olleet vaan ovat kulunut,näin
taaksepäin ajateltuna liiankin nopeaan.
Meillä on 2 lasta ja 6 lastenlasta ja heillä on vielä neljättä sukupolvea 3 lasta.Juhlimme päiväämme pienessä piirissä läheisten kanssa.Nautimme juhlaillallisen ja tietysti kahvia ja juhlavan kakun-

Uskon,että tilaisuudesta tulee mukava ja kaikkien mieleen jäävä juhla.
Toivon Teille kaikille hyvät lukijat hyvää kevättä ja kaikkea hyvää,toivottavasti tuletti joskus itse 
järjestämään tällaisen juhlan puolisonne kanssa.

Terveisin Teidän Rauno-pappa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti