lauantai 5. maaliskuuta 2016

Tervehdys Blogi Marraskuu 2013: KIITOLLISUUDEN TUNNE

Tervehdys Blogi Marraskuu 2013: KIITOLLISUUDEN TUNNE:                                    KIITOLLISUUDEN TUNNE Tunnen suurta kiitollisuutta,kaikille kutsuvieraille,jotka kunnioittivat...

KIITOLLISUUDEN TUNNE




                                   KIITOLLISUUDEN TUNNE

Tunnen suurta kiitollisuutta,kaikille kutsuvieraille,jotka kunnioittivat läsnäolollaan TIMANTTIHÄÄPÄIVÄ-juhlaamme.Samalla lausun sydämelliset kaikille niille jotka
olivat mukana eri tedotusvälineiden kautta ja lähettivät onnitteluja ja hyvän jatkon 
 .toivotuksia Eevalle ja minulle.

Juhla oli todella vaikuttava,meni koko eilinen päivä sulatellessa niitä kauniita muistoja
ja kauniita Onnentoivotuksia tilaisuudessa henkilökohtaisesti.

Tätä kirjoittaessani on lauantai,maaliskuun 5. päivä,ja ilta on jo käsillä,kun jaksoin tulla tietokoneeni ääreen kirjoittamaan tätä KIITOSBLOGIA.





Kyllä siinä kyynel lirahti silmistä monen poskelle,ne eivät olleet surun vaan, onnen kyyneleitä ja suuren 
tunteen ja onnellisuuden kyyneliä.

On todella ihana saavuttaa huomattava merkkipaalu,eli avioliitossa olo 60 vuotta,se on
erittäin harvinaista ja on todella tällaisen juhlan järjestäminen,kaikille niille läheisille 
ja perhepiiriin kuuluville,

Ruusukimpun omistaisin rakkaalle Eeva vaimolleni kiitollisuudesta näistä 60 vuodesta,jonka 
olemme yhteistä taivalta tehneet ja erityisesti viimeisen 10 vuoden ajalta,jonka hän hoitanut 
minua vaikean sairauteni aikana,minun omaishoitajanani, 24/7, ympärivuodokauden,tarkkaillen,hoivaillen ja tehnyt kaiken missä olen apua tarvinnut.

KIITOS Eeva suuresta rakkaudestasi.Ilman Sinua,ties missä nyt olisin ilman Sinua.

Nyt on palattu arkeen ja yritetään jatkaa normaalia kahden vanhuksen elämää omassa
kodissamme.

Juhlat on juhlittu ja seuraavat juhlat ovat tulossa n kahden kuukauden välein,niitä on ainakin kahdet tiedossa niihin mennään jos vaan jaksetaan.
Elämä on joskus ruusuilla tanssimista mutta joskus on asteltava ohdakkeista polkua ja pyrittävä määränpään niillä voimilla jotka kulloinkin sallittu on.

Toivon Teille kaikille lukijoille oikein hyvää kevättä.

Teidän Rauno-pappa.

Kaarinassa,maalisakuun .päivänä ad 2016










perjantai 15. tammikuuta 2016

TAMMIKUU 2016

                                                         TAMMIKUU 2016

Jälleen olemme jättäneet taakse yhden vuoden,voisinko sanoa onnellisesti eletyn,tai no,ehkä on parempi käyttää ilmaisua,vaihtelevasti.On ollut sekä hyviä,että huonoja aikoja.
Aloittaessani tämän blogin kirjoittamista,minulla ei ollut mitään suunnitelmaa mistä minä nyt lähinnä kirjoittaisin.Tuli vaan sellainen ajatus,että kyllä nyt on aika kirjoittaa jotakin viime vuoden,2015, tapahtumista,oli se niin tapahtumarikas,että kyllä ne täytyy muistiin kirjoittaa,että jää läheisille,erityisesti "jälkikasvulle"jotakin sellaista mitä Rauno-pappa ajattelee tapahtumista.
On ollut surullisia tai ei niinkään surullisia,mutta yllättävä tapahtuma joka vetää mielen surulliseksi,voi olla,että se oli ehkä parempi,että siinä kävi näin jos se kuitenkin oli tapahduttava.

Toukokuussa saimme kaikki läheiset tietää,että lapsenlapsistamme vanhin,jääköön nyt tässä tapauksessa mainitsematta,nimet ,J,että hänen aviopuolisonsa oli kyseisen päivän aamupäivällä jättänyt "lehdistölle" tiedotteen,että hän eroaa,oli kerännyt " kimpsut ja kamssut" heidän yhteisestä kodistaan ja muuttanut pois.Kyseisenä aamuna vielä kaikki oli ollut hyvin,aamiaiset syöty,puoliso lähti töihin ja otti lapset mukaan ja vei heidät kouluun.
Iltapäivällä,eräästä lehdestä soitettiin hänen puolisolleen ja kysyttiin,että onko tässä jutussa perää ja voidaanko se julkaista. Hänelle tieto tuli täydellisenä yllätyksenä ja aiheutti tietysti suuren järkytyksen hänelle.Siinä piti vaan yrittää koota ajatuksia ja yrittää jotenkin selviytyä loppupäivän töistä.Oli ajateltava miten tästä nyt sitten jatketaan kahden lapsen kanssa ja miten aletaan selvittämään heidän yhteisen kodin ja lasten kohtaloa.Tämän osion vatvominen tässä blogissa onkin sitten jo turhaa.Lukijat voivat ajatella sitten omalta osaltaan miten se voi näinkin tapahtua,kukin tehkööt omat johtopäätöksensä.

Tähän kohtaan voisin riimittää ihailemani mainion henkilön ja hyvän sanankäytön hallitsijan Jari Sarasvuon moton:
                          " Ilta on ihmisessä ja aamu on outo. 
                Illasta aamuun on ihmisen soutu.
                          Illasta aamuun on yöllistä matkaa,Jos
                          jaksat uskoa,jaksat jatkaa."
                          Tekstin lainaus Jari Sarasvuo
    Ensi kerralla sitten lisää hauskempia tapahtumia,niitäkin on kertynt matkan varrella.
    Toivotan lukijoille kaikkea hyvää ja koittakaa jaksaa Jari Sarasvuon sanoin.
   
    Kaarinassa, tammikuun 15 päivänä ad 2016  
                 
                                                                          Rauno Kulmala