Helleranta: Meidän häät ≠ Juhlat Logomossa: Vihdoinkin pääsen näyttämään teille meidän upean juhlapaikan! Häitämme tanssittiin Turussa Logomossa, VR:n vanhassa konepajassa. Kävimme kat
Rauno Kulmala)Blogger/blokspots/ Komentit tietenkin ovat loistavat ja palauttavat kauniilla tavalla mieleen helmikuun 15.päivän ad 20124,kauniilla tavalla.Kuvakooste on tosi taidolla koottu kauniiseen muottoon.Taas on tämä viikko pelastettu kun saimme katsella, muistella ja ikäänkuin kokea upeat häänne uudelleen.Kiitos Vivi ja Kalle. Niin,ne poronkärityslihat ovat vielä pakastimessa. Eiköhä ne pitäisi syödä ennen kuin uudet perunat tulevat.Muussi nähkääs pitää tehdä vanhoista perunoista.No ei se peruna ole lopussa koskaan,Rosamundaahan saa ympäri vuoden Itäharjun Prismasta.
Mutta muistakaa pitää mielessa. Terveisin Rauno-pappa ja mamma täältä ihanan kauniista Kaarinan kaupungista sinne velkaiseen, Turun lähiökaupunkiin...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti