Helleranta: Sisustuslöytö rautakaupasta: Tässä näette yhden meidän ensimmäisistä sisustushankinnoistamme, jonka ostimme vuosi sitten uuteen kotiimme. Olin katsellut upeita tehdastyy...
Hienot löydökset,Kiinnostavin minusta oli se puinen puulaatikko "vanhus".Hyvät Kallen-päivä jatkot terv M & P Litsasta.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti